امید به زندگی یک بیمار به دیالیز

دو شنبه 19 اسفند 1392
ن : lafee

امید به زندگی یک بیمار به دیالیز

امید به زندگی یک بیمار به دیالیز

در اینجا، بسیاری از بیماران مبتلا به بیماری کلیوی در مرحله نهایی، ممکن است نیاز به دیالیز مبتنی بر تل قدیمی در آینده است. اما ، چقدر امید به زندگی برای بیماران دیالیزی ؟

Mounariqh با دارو، عوارض و اثرات جانبی دیالیز بیشتر از دارو .

در واقع ، در اینجا به دلایل بسیاری است که می تواند با امید به زندگی از دیالیز بیمار را تحت تاثیر قرار .

اول، اگر شما می تواند دیالیز بیمار KEF نگه دارید، و می تواند سموم و مواد زائد از بدن و خون جابجا ، و نیز ، قادر به جلوگیری از عوارض ناشی از شستشو کل و بیماری کلیوی یا نارسایی کلیه ، می تواند تقریبا 10 سال پس از دیالیز در زندگی آینده . اما ، از آنجا که بیمار در اینجا موقعیت های مختلف، مانند بدن بیمار و محیط و غیره دیالیز ، این بار به طور نامحدود متفاوت است.

دوم، شاید امید به زندگی از دیالیز بیمار 5 سال است. در واقع، این مورد، که انطباق سن بیمار در بزرگ است. به خصوص بیماران در مرحله آخر نارسایی کلیه، ممکن است قادر به زندگی می کنند تنها 5 سال در آینده . و در واقع ، او نمی تواند به مرگ دیالیز منجر شود، عوارض نارسایی کلیه و دیالیز منجر به مرگ . از جمله ، بیماری های قلبی و بیماری های قلبی، و غیره قلبی و عروقی و عروق مغزی . برای بیمار در مرحله آخر نارسایی کلیه و دیالیز، می توان آن را آسان فیزیکی بودن ، در حال اجرا این پروژه برای رژیم غذایی مناسب و مناسب در زندگی روزمره ، ما باید خستگی و پیشگیری از سرما و غیره اجتناب کنند. شما می توانید در ارسال این صفحه به سمت چپ به دانستن جزئیات بیشتر در مورد دیالیز پروژه و یا مواد غذایی به یک بیمار است. البته، شما می توانید با Canutorna آنلاین بیش از حد صحبت کنید.

درمان دیالیز درمان جایگزین برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه یا بیماری کلیوی است. برای بیمار به دیالیز در مدت زمان طولانی ، اگر دیالیز به سمت چپ ، احتمالا به خاطر بیماری به سرعت. و همچنین، اگر دیالیز بیمار در مدت زمان طولانی ، آن را یک آتروفیک کل می شود به آرامی، پس از آتروفی کل ، در اینجا خون نیست و Alklsegin در کل ، می تواند به این معنی نیست که خون و تولید ادرار، اگر بیمار بسیاری از آب نوشید ، می تواند کل به جابجا آب از بدن و خون ، در این مورد، اگر ما می خواهیم برای درمان نارسایی کلیه ، این چیزی که واقعا سخت است.

پس از همه، برای بیمار ، باید به دنبال درمان های دیگر را بدون دیالیز در اوایل . شما می توانید پست الکترونیکی برای ما می دانیم که درمان بدون بیماران پیوند دیالیز و کلیه نارسایی کلیه ارسال

kidneyarab@hotmail.com



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: امید به زندگی یک بیمار به دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.